Saturday, 5 May 2012

ISTIKHARAH CINTA ~ :')


Salam buat semua ciptaan ALLAH :) selain pada Maha Pencipta, kat blog nih laa tempat aku luahkan apa yg aku rasa. sedih , gembira sume kat sini. paling byk rasa sedih la. ya ALLAH , bantulah aku yg lemah lagi rapuh tanpa engkau d'sisi. klau perasaan nih hanya sementara kuatkanlah aku supaya aku tidak terus lalai dan terus kecewa. :') jika dy bukan untuk aku, redha hati aku dengan ketentuanmu :') lagu istikharah cinta nih tetibe buat air mate nih rasa mengalir tnpa sebab. betul la agakny ap org kate. perempuan nih hati dy lembut. kadangkadang mesti akan ada rase sedih tnpa sebab. sebab yg dy sendiri pun xpasti :') final cepat lah habes. xsabar nak keluar dari cfs nih. xsabar nak jauh dari sume nih. melaka tunggu aku yee sayang.

Bersaksi cinta di atas cinta
Dalam alunan tasbihku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman di malam sunyi penuh doa
Sebut nama-Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjuk-Mu
Satu nama teman setia
Naluriku berkata
Di penantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Memenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu
Di istikharah cinta
okayy, sila abaikan gambar kat atas nih, just selingan. haha :)
bila aku keluar je dari cfs nih, so babai lah semua kenangan semester 3 :') aku xbuang sume kenangan tu. aku just simpan dalam peti besi buruk yang ada kat hati aku utk simpan sume perasaan sedih :') kenangan yg epyepy sume aku simpan dalam hati tisu nih :') terima kasih YA ALLAH atas kurniaan yang engkau anugerahkan buat aku dan setiap hamba-Mu :')

2 comments:

  1. alolorh ~ syg..jgn sedih2 taw...i always be with u ..jgn rsau keh :) abaikan semua yg tak penting dlm idup kte k syg ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe . okay , baeklah awak :') tenks so much kay :') i love u so much :')

      Delete