Sunday, 31 March 2013

Once Upon A Time....

tak tau nak update ape sebenarny kat sini. tapi, daripada terbiar langsung macam blog tak bertuan adalah lebih baik kalau sy merangkap tuan punya blog menceriakan blog sy ni yang seakan-akan tak bertuan sekarang. hmm. agak sedih bunyinye. 
okay ceritany bermula cemni, *takde angin takde ribut tetiba nak cerita kan*

once upon a time....................

cik teddy purple :)
fatin :)

:*

;)

candylicious wonderland~ 


bling bling mata jadinye.  (^_^*)


hmm..... yang ni dah kenapa?!
the end...

ni sebenarny sesi menghabiskan vaucer buku secara berjemaah dengan roommates. walaupun sebenarny, tak habis pun. sebab memasing tak tau nak beli apa. nak membazir beli benda yang merepek ni pun tak boleh jugak kan. so, adalah lebih baik kalau kami menghabiskanny di masa yang akan datang selagi vaucer ni sah lagi di memana saje anda berada. sekian untuk hari ni. terima kasih. sila datang lagi. ;)

No comments:

Post a Comment