Monday 27 May 2013

1 Conteng 2 Conteng 3 Conteng ~


assalamualaikum. salam sejahtera. anneyong haseyo. hello. moshi moshi. holla. dan yang seadik beradik dengan perkataan-perkataan yang tertera di atas. 
cuti semester. yes ! sekarang sy sedang berbahagia cuti semester selama 3 bulan sementara tunggu result semester 3 haritu. risau. yes ! sy risau. risau dengan result yang bakal menyusul. mudah-mudahan result yang datang tu nanti adalah result yang baik. ameen. inshaa Allah khendakNya. 
hidup ni memang tak kan pernah lekang dengan pelbagai dugaan. cuma tulaaa. kita ni sebagai manusia kenalah cuba untuk menangani dugaan tu dengan cara yang bijak. cara macam manusia. bukan sebaliknya ya readers ? :)  inshaa Allah tak ada apa yang mustahil bila Allah sentiasa ada dengan kita. 
sy juga memohon seribu kemaafan kekalau apa yang sy conteng dekat blog ni ade mengguris hati memane pihak. maklum la. sy ni sekadar memenuhi masa yang terluang lagi terbuang ni dengan coret corat dekat blog ini. lagi satu, seribu kemaafan juga kekalau ade yang berpendapat blog sy ni hanyalah coretan yang sia-sia tanpa perkongsian sebarang ataupun sedikit ilmu. lagi satu, *tak tau lah dah berapa banyak kali lagi satu ni* 
maaf jugaklah kalau ape yang sy ceconteng dekat blog ni ade mengundang rasa menyampah yang berbakul-bakul dari pihak tertentu. tapikan, blog nikan sy yang punya. rasanya, ikut suka hati sy yang riang ria raya la nak conteng apa pun kan? hihihi. *tak tau la apa yang dimerepekkan kat sini* *sila menyampah beramai-ramai* 

*tumpang lalu...*


selingan ya selingan. hihi. maaf lah kalau entri kali ni memang mengundang rasa menyampah yang berguni-guni dari kalian. hihi. 
okayyy, lagi satu pesanan daripada pihak penaja, hidup ini tak selalunya indah. tengok langit sana, pun tak selalunya cerah. dan kadang-kadang suram malam tak berbintang. tapi, itulah lukisan alam yang Allah sudah aturkan untuk kita. pesanan pihak penaja yang kedua pulaaaaaaa, jauhkan diri kita daripada sweet talkers ! kalau nampak mereka-mereka ini berkeliaran kat sekitar anda silalah spray dengan shiieldtox yang terdapat di kedai-kedai berhampiran dengan anda. akhir kata, maaf yang ke sejuta kali kekalau ade yang terguris hati dengan kekata kita. apa yang baik itu dijadikan teladan dan apa yang buruk itu dibuang la jauh-jauh. kalau boleh campak kat laut kasik family jerung makan. sekian terima kasih. :) 

No comments:

Post a Comment